نینی بهشتی ما

نینی 1 (فهمیدم باردارم)

1392/3/6 16:48
نویسنده : مامان سمانه
1,237 بازدید
اشتراک گذاری

من یه مامانم

یه مامان خوشبختش

چون یه همسر مهربون و تپل دارم که عاشق خونوادمون هست و همیشه برای

 رفاه ما خیلی زحمت میکشه و یه دختر خوشگل 22 ماهه دارم که همه

زندگی من و باباشه

به این زودی تصمیمی نداشتیم دوباره نینی دار بشیم اما از هفته پیش که

فهمیدم دوباره باردارم هنوز تو شوک هستم

عزیز دلم نمیخوام بدونی که نمیخواستمت نه فقط تو شوک هستم

قدمت روی چشم ماست و بابا از وجودت کلی خوشحاله خواهر کوچولوت رو

نمیدونم چون خودش هنوز یه نینی نازه

خداکنه یه نینی سالم و صالح مثل خواهر جون خوشگلت باشی عزیزم

بابا وقتی فهمید من باردارم این شاخه گل رو به من تقدیم کرد

 

++

اینم تست بارداری مامی

 

++

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان حسنا
6 خرداد 92 19:29
عزیزم سوالتو تو پرسشو پاسخ خوندم خیلی خوبه ک ب خودت سخت نمیگیری مطد باش بعد پشیمون نمیشی


نمیدونم عزیزم خدا کنه پشیمون نشم